Browni Sandwiçler

Uzun zamandır bu kadar nefis bir şey yememiştim diyebilirim. Tek bir tanesi bile çikolataya doymanıza yetiyor, en kısa zamanda deneyin derim.
Tarifi ver fırına yarışmasında birinci olan bir bayandan gördüm aynen uyguladım. Çok güzel oldu.
 MALZEMELER

Kurabiyesi için;

225gr bitter çikolata
4yemek kaşığı tereyağı
3/2su bardağı un
1çay kaşığı kabartma tozu
Bir çimdik tuz
2 yumurta
1 su bardağından biraz az esmer şeker (esmer şeker kullanılmasının sebebi pişerken üstünde oluşan çatlamaları elde edebilmek)
1 paket vanilya
200gr bitter çikolata parçaları (ben hazır damla çikolata kullandım)

Ara Kreması için;

200gr tereyağı
200gr pudra şekeri
150 GR sütlü çikolata (benmari usulü eritilmiş)

Hazırlanışı;

· Fırını 180 dereceye ayarlayın, çikolata ve tereyağını benmari usülü eritin ve iyice karışmalarını sağlayın. Diğer bir kapta un, kabartma tozu ve tuzu karıştırın. Yumurta, esmer şeker ve vanilyayı şeker tamamen eriyene kadar yüksek devirde çırpın. Makinenin hızını düşürüp önce erişimiş çikolata harcınızı ardındanda un karışımını ekleyin ve son olarak çikolata parçalarını ilave edin.
· Kek karışımı kıvamındaki harcı yağlı kağıt serili tepsiye yemek kaşığı yardımıyla 3-4 cm aralık bırakarak alın.(Kurabiyeler yayılıp kabarıyor birbirine yapışmaması için aralık bırakmak gerek)

· Kurabiyeleri 14-15dk fırınladıktan sonra fırından alın ve tamamen soğuduktan sonra dikkatlice kağıttan ayırın.

Ara krema malzemelerini pudra şekeri iyice eriyene kadar yüksek devirde krema kıvamına gelene kadar çırpın. Hazırladığını kremayı iki browni kurabiye arasına sürüp yapıştın ve servis edin.

Afiyet olsun. :)


Yorumlar

  1. valla ellerinize sağlık cocuklarında bayılarak yiyecegi birşey olmus mutlaka deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizimki yedikçe yedi mutlaka deneyin :)

      Sil
  2. elinize sağlık çok güzel görünüyorlar...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Süper görünüyor,ağzım sulandı valla:):)Ben de kızımla yapayım hemen çok kıskandım:):):)

    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar