18 aylık bir adam

Çınar 32 haftalık olarak acilen dünyaya geldi, zannederim hiç birşeyi kaçırmak istemiyordu.

Hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren takip etmediğim blog, araştırmadığım doktor kalmadı neyseki erken doğuma ve aksiliklere rağmen herşey güzel gitti, doğum güzel, ilk 6 ay anne sütü sonra beni aldı bir evham, bu çocuk ne yiyecekti! Allahım heryer hormonlu, katkılı gıdalar ile doluydu, son derece sağlıksız beslenen, tam bir tatlı aşığı olan bir annesi olan Çınar'da ya şeker bağımlısı olursa idi, çok korktum, sonra baktım ki yanlız değilim ben. Benim gibi çocuğuna sağlıklı şeyler yedirmek içirmek isteyen çok anne var.

İşte bu bloğun amacıda sadece bu Çınar'ın şekersiz, katkı maddesiz tariflerini benim gibi hassas annelerle paylaşmak, annelik deneyimlerimi yazmak, sadece bu. Ailemle Sağlıklı, huzurlu, basit ve güzel bir hayat....

Yorumlar

Popüler Yayınlar