Çınar'ın şekersiz kuş üzümlü kurabiyesi

Bu hafta sonu Çınarcık için kemirme bisküvisi yapayım derken bu çıktı ortaya :) Kuru meyveleri çok seviyor bizimki ama bu sefer bi değişiklik yaptım ve kuş üzümü koydum içerisine fenada olmadı hani.

Ben tariflerimde genel olarak organik ürünler kullanmaya özen gösteriyorum, içim daha rahat ediyor.

Malzemeler
1 yumurta
1 çorba kaşığı tereyağı
1 yarım çay bardağı zeytinyağı
1-2 elma püresi
1 avuc fındık
1 çorba kaşığı yulaf ezmesi
1 çorba kaşığı yoğurt 
2 çorba kaşığı tam buğday unu (beyaz da olabilir)
(Dilerseniz 2 çorba kaşığı pekmez, ben kullanmadım bu tarifte yine de lezzetli oldu)

Önce sıvı sonra katı malzemeleri ekleyip karıştırın, hamıur cıvık, ele yapışır bir kıvamda oluyor, kaşıkla yağlı kağıt serili tepsiye dizin 180 derecede 15-20 dk. pişiyor. Afiyet olsun...

Yorumlar

Popüler Yayınlar