Lokumlu Çikolata Barları


Mozaik Pastaya bayılırım, her zaman her koşulda yiyebilirim galiba. Bu tarifi tesadüfen Refika Birgül'ün bir tarif videosunu izlerken gördüm, küçük bir değişiklik yaptım ve sade lokum yerine renkli kuş lokumları kullandım birde o tarifte tereyağıda ekleniyordu onu eklemedim daha hafif oldu. Şip şak hazırlanıyor. Az zahmet ama güzel tat, buyurun.

Malzemeler
1 paket yulaflı bisküvi
80 gr bitter çikolata
80 gr sütlü çikolata
1 kase renkli kuş lokumu
1 kase iri çekilmiş ceviz içi

Hazırlanışı
Lokumları bıçak ile ikiye kesip biraz daha küçültelim, bisküvileri gelişigüzel kırarak bir kaba alalalım, cevizleride iri parçalar halinde çekip tüm malzemeleri aynı kapta harmanlayalım.
Diğer bir kapta benmari usulü çikolatalarımızı eritelim, ilk sıcağı çıktıktan sonra harcımızı biskivüli karışımın üzerine dökelim ve çikolata her tarafa geçene kadar iyice karıştıralım.
Dilediğiniz şekilde bir kalıp ya da borcama (ben küçük kare borcam kullandım) Yağlı kağıt serin. (Yağlı kağıdı kalıba koymadan önce elinizle buruşturun öyle serin, kaymadığını göreceksiniz) Hazırladığımız harcı kalıbımıza dökelim ve yeniden yağlı kağıt ile üzerini kapatarak iyice bastıralım, bir kaç saat buzdolabında dinlendirip, servis edebilirsinizAfiyet Olsun :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar