Kek Kalıbında Ispanaklı Börek

Hem servisi rahat olsun hem de sunumu değişik olsun dedim, kek kalıbında börek yaptım arkadaşlarıma. İçime sindi doğrusu :)

Malzemeler
Yarım kilo yufka
Yarım çay bardağı sıvı yağ
Yarım çay bardağı süt
İçi için;
Yarım kilodan biraz az ıspanak
1 orta boy soğan
1 çorba kaşığı sıvı yağ
Dilediğiniz kadar kırılmış ceviz içi
Tuz, karabiber

Hazırlanışı
 Önce iç harcı hazırladım.. Soğanı kavurup, temizlenmiş ve doğranmış ıspanakları ekleyip biraz soteledim ve tuz ve karabiberi ekledim, en son cevizi ekleyip kapattım ve iç harcı soğumaya bıraktım.Kek kalıbını yağladıktan sonra yufkanın bir kısmını gelişigüzel kek kalıbına dizdim aralarına sıvıyağ süt karışımınından sürdüm ve arasına harcımı koyup kalan diğer yufkaları koyarak kapattım ve 170 derece fırında kızarana kadar pişirdim. Afiyet olsun.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar